2012. augusztus 30., csütörtök

Cat Adams:A vér dala


Naiv vagyok... ha olvasok egy jó fantasyt utána biztos vagyok benne, hogy a következő is jó lesz.

Amikor kezembe akadt a Chloe Neill sorozatának első két könyve, nagyon boldog voltam, és felfaltam a két részt... gondoltam még várom a folytatást vigasztalódóm ezzel a könyvvel.

Az eleje még csak-csak úgy alakult ahogy vártam - itt jegyzem meg, hogy nem tudom mi a jó nekem, nem tudom mi fog meg ebben a műfajban, ha egyszer valaki szimpatikus lesz, akkor nem eresztem, vele együtt futok, meg hajkurászom a szörnyeket... talán itt is az volt a baj, hogy Celia nem volt szimpi... olyan kis ugribugri törpilla jelent meg előttem és idegesített mintsem drukkoltam volna neki....

Maga a történet nem is volt olyan rossz, csakhogy elvesztettem az érdeklődésem, valami hiányzott belőle... ennyi erővel, meg cuccal mint Celia bárki lehet testőr, dobócsillagok, ilyen-olyan fegyverek egész garmadájával masírozott fel-alá... az érdekes részek sajnos csak pár percig tartottak, aztán elég banális dolgokkal lett kitöltve az űr...

A borító viszont zseniális lett!!! elképesztően profi!!

Nincsenek megjegyzések: