2012. július 2., hétfő

Kendare Blake: Vérbe öltözött Anna


A könyv beharangozása és a borító nagyon felcsigázott, a fülszöveg is hátborzongatóan izgalmas volt, úgyhogy alig vártam, hogy Anna végre megjelenjen.

Tulajdonképpen nem csalódtam, sőt! A könyv felénél kis szünetet is kellett tartanom, nem az én nyúl természetemnek íródtak a véresebb részek... a szerző remekül kitalálta a sztorit a tálalással sem volt gond, egy percnyi unalom sincs, viszont sajnálatos, hogy semmi frappánsat nem tudnak kitalálni, hogy ne kelljen iskolába járni a főszereplőknek!! Magántanuló vagy ilyesmi...vagy csak egyszerűen ne járjon és kész!

Sok mindent el tudok még képzelni Cas és Anna párosáról, úgyhogy nem bánom, hogy ezúttal is egy sorozatba kezdtem bele. Viszont az a momentum amikor Cas mint ember és Anna mint szellem csókolóztak, az már az én fantáziámon  kifogott...
Blake nagyon élethű leírásokkal szemlélteti a démonokat, szellemeket és a véres jeleneteket - szerintem igencsak elkelt volna a borítóra egy 15-16-os karika!

A lényeg, hogy Cas apja nyomdokaiba lépve, halott emberek szellemeit segíti végleg a másvilágra, így azok végre nem ijesztgetik tovább a jó népet, illetve nem rosszalkodhatnak, mert bizony az erőszakos halált halt emberek sokszor maguk is gyilkosok lesznek a haláluk után....

Thunder Bay előtt egész nyugodt élete volt Cashnak és anyukájának, ám a kisvárosban egy évtizedekkel korábban meggyilkolt lány igencsak vérszomjas szelleme tombol.
A sztori szerencsére nem nélkülözi a humort sem, így a nagy rettegések közben azért nevethetünk is. Azt kell, hogy mondjam, hogy minden szereplő remekül ki lett dolgozva, bírtam, hogy az elejétől kezdve kialakult, hogy ki kicsoda, egy percre sem kevertem a nagyon is egyforma középiskolásokat :-)

A mostanában divatos műfaj egyik remekét olvashatja az, akinek a bőséges választékban erre a könyvre esik a választása.

A borító zseniális lett!! 


Nincsenek megjegyzések: