2011. február 7., hétfő

David Safier:Jézus szeret engem

"– Mária Magdolna teljesen normális nő volt – magyarázta Jézus kissé nyugodtabban.
– Hogyan ismerkedtetek meg? – kérdeztem.
– A nővére, Márta befogadott a házukba. Mária Magdolna pedig bekente balzsammal a lábamat.
Mária Magdolna tehát pedikűrözte Jézust? Hülyeség, ilyesmi még biztosan nem volt akkoriban.
– Azután pedig megszárogatta a lábamat a hajával.
Hát… ízlések és pofonok…"


A Pocsék karma szerzője bebizonyította nekem,hogy nem csak egy kötetre szólt a humor és az abszurd dolgok tárháza.Ez a könyve közelebb áll a szívemhez,talán azért is mert anno szorgalmas ministráns voltam és a hittanóra is szent volt a számomra.Habár már felnőttem,mégis megmaradt bennem a keresztény szemlélet és tudom,hogy Jézus szeret engem:-)

Marie-nak viszont nem sok fogalma van a Bibliáról, a hitről és a tízparancsolatról,mégis muszáj gyorsan elsajátítania az összes tudnivalót,ugyanis megismerkedik valakivel akinek a fűrészelés tényleg ács munkát jelent nem pedig azt amit Marie szeretne.Jézus pedig Marie mellett nem tud küldetésére koncentrálni,ha Jézus nem elég erős a Gonosz leigázza az egész világot.

Safier remek hangulatú,humoros mégis elgondolkodtató könyvet írt.Annak aki ugyan érdeklődik a Biblia , a Bibliában szereplő alakok,és történések iránt de nem tudja hol kezdje ez a könyv szerintem remek lehet kezdésnek,ízelítőnek mert nagyon aranyos,ugyanakkor hiteles betekintést is nyújt.És ha már kinevettük magunkat és maradt még kérdésünk akkor jöhet az igazi Biblia is.

Legyen kedves a szívünknek bármelyik hit,már a magában a szóban is benne van,hogy hinni kell,és hogy Marie-nak mennyire sikerül hinnie Jézusban ez is kiderül ebből a remek kis könyvből.

Nincsenek megjegyzések: