2008. október 16., csütörtök

Sophie Kinsella: Emlékszel rám?

Mivel már régóta kerülgettem az irónő könyveit,gondoltam kezdem a legújabbal.Reméltem,hogy Marian Keyes féleség lesz...hát azt nem mondom,hogy csalódtam de akkor inkább Keyes.

Az alapsztori nagyon izgalmasnak,és igéretesnek tűnt-Lexi egy kapafogú,csúnyácska lány egy átbulizott este után a kórházban ébred fel-arra emlékszik,hogy a barátnőivel volt,és Lúzer David a barátja nem jött el a randijukra és megcsúszott egy lépcsőn....ez mind meg is történt 3évvel ezelőtt!!!Lexi utolsó emléke 2004-ből van ám 2007-et irnak mikor magához tér.

Elkezdődik a meglepetések sorozata-Lexi szép lett,gyöngyfogsorral,remek állással ,FÉRJJEL-akire szintén nem emlékszik.Próbálja felvenni a teljesen új,és varázslatos élete fonalát,ám ekkor újabb ismeretlen toppan be aki nem kevesebbet állit,mint hogy Ő Lexi szeretője!!!

Persze vannak emberkék akik nem éppen Lexi javát akarják,de ugye az ellenségre sem emlékszik szegény Lexi...

Nem szeretném az egész könyv tartalmát elmesélni,a végéig nagyon érdekes,izgalmas,humoros könyv.Bár titkon reméltem,hogy nagyon ügyesen ki lesz találva ,hogyan fordult ekkorát Lexi élete,és bár az amnéziás sztori hihető,a személyiség változást elég gagyin találta ki az irónő....

Ami a borítót illeti szerintem egész jóra sikeredett!


Csenga


Nincsenek megjegyzések: