2008. március 31., hétfő

Török Miklós: Kutyadolgok

Megfogadtam, hogy én leszek az, aki a (főleg) kortárs magyar irodalmat fogja itt népszerűsíteni. Nem ígérem, hogy nem fogok elcsábulni egyéb művek irányába, de legyen az én névjegyem a magyar irodalom.
Török Miklós magyar. Igaz, a mai Románia területén született. (S ha jól tudom, Németországban él). A könyv címe kettős tartalmat hordoz magában, és nem is kell csalódnunk. Valóban a romániai magyarság "kutya"sorát bámulatos egyszerűséggel és természetességgel, iróniával és humorral bemutató könyv párhuzamos története egy boxeré, aki mindvégig hű társa "véletlenlettgazdájának". Az első kutyánk nekünk is boxer volt, így talán érthető, miért is áll különösen közel a szívemhez egy boxer története, de ettől függetlenül is ajánlom mindenkinek ezt a letehetelen olvasmányt. Arra azért készüljetek fel, hogy a végén én konkrétan igazi könnyekkel sírtam...

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

Örülök a beszámolónak.
Mellesleg ki vagy?

Iscnor írta...

Örülök, hogy örülsz, de miért fontos, hogy ki vagyok? Irodalmi szempontból senki nem vagyok..